-->

tirsdag 10. april 2012

Noblegarden - igjen - WoW

Det er Noblegarden på WoW nå, altså en slags påskefeiring.

Jeg liker den, eh jeg likte den første gangen da, så ble den bare slitsom..

Jeg var så glad for at Almera er ferdig med Noblegarden, hun har gjort alle quests og achievements.. Men så så Chris at det er en mount der!!!! Han drepte den glade bobla mi... Og mounten koster 500 sjokolade egg...

Og på toppen av det hele har jeg konstant en buff som gjør at min kjære Almera er en rosa kanin som legger egg om jeg går AFK... -_-'' Så her er jeg, en rosa kanin, på jakt etter sjokolade egg...

Almera the Exalted og Andrew II - Hun er i nytt guild nå :) En kompis sitt guild faktisk


Jeg har også bestilt ny Stasjonær PC! :) En HP Pavilion som er yndlingsmerket mitt. Svart og skinnende, håper den kommer i helga!

<3 Nye babyen min <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar