-->

onsdag 23. oktober 2013

3DS en dritt?

Hahaha!

Jeg fant nettopp dette innlegget! fra Desember 2011! Hvor jeg sitter å kaller 3DS'en en dritt. Må bare le, for nå har jo jeg vært eier av en 3DS siden sommeren i 2012. 

Grunnen den gang da, var jo at DS'en min røyk til pieces...

Jeg var i hele byen sammen med brodern og kikket om de hadde noen DS'er.. Ikke denne idiotiske 3DS, som jeg mente det var. Men ingen fant jeg og DS kunne jeg ikke være foruten, så en 3DS ble med meg hjem, og jeg har spillet det gamle innlegget omhandler også, jeg. Og jeg er forresten kjempe glad i 3DS'en min, jeg har alltid 3D effekten avslått og spiller på den som bare det. Jeg er blitt veldig glad i den.

3DS'en min ser sånn ut. 
Bildet er hentet på google.

Nå går jeg å drømmer om Pokèmon Y, men det koster å ha valp, så jeg må vente til neste lønning å se om jeg får rå da. Hvis ikke er i alle fall jula rett rundt hjørnet da. Kan jo ønske både Pokèmon Y og GTA V i julegave, ikke sant.

Jeg har forresten lagt ned WoW subbet mitt, for første gang på 7 år skal kontoen min være utilgjengelig, men sånn er det altså når man har valp i hus, han tar mye tid. Og jeg ser ikke at jeg kan "kaste" penger ut av vinduet på noe jeg ikke spiller. 

Men frykt ikke, jeg kommer nok til å kjøpe 30 dager playtime i slengen fra Blizzstore når jeg ser jeg har tid. 

I mellomtiden har jeg minecraft, Furry Paws og litt tegning her og der å kose meg med. Når jeg har litt tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar