-->

tirsdag 12. november 2013

Ønskeliste 2013

Søstra mi har krevd en ønskeliste og det skal hun få da, den kan jo gjelle andre også.

Legger ved bilde og link til hvor jeg har funnet tingen, vet ikke om de er å få tak i her i byen så.

Blir litt rot i hva jeg ønsker meg til både meg selv, Keiron og Mikkel, alt ettersom hva jeg kommer på. Men skal prøve ta pelsene sine ønsker først og så ting til meg på bunnen.

GAVEKORT PÅ BOKKILDEN.NO


Godbit av ymse slag til Keiron, ikke så store biter da de brukes som belønning under klikke trening, da må vi helst unngå biter som gjør at han må stå å knaske på det :)



-


ipet har også mange fine godbiter, de boksene for eksempel. De har sikkert fine godbiter å bruke på dyrebutikken også, bare huske at de må enten være lette å dele opp i mindre biter eller små nok til at han ikke blir stående å tygge på dem.

-

(Merk at det er bare akkurat DENNE godbit baggen jeg vil ha)

-

Kong er så populært, så jeg tror denne kan man få tak i på dyrebutikken. Man kan putte godbiter eller mat i den.

-

Mikkel ville like den tror jeg, håper den finnes i litt mer gutte vennlige farger da, hehe.

-


-


-


-

Mat og vannskål i keramikk eller stål, stor størrelse.

-


ProMARKER i fargene; Rød, Gul, Lyseblå (som den på bildet) mørk lilla og eple grønn.

-

Smykke lenke i sølv/metal til leire laginga.

-

Smykke tang, to i ett, både flatt og klipper.

-

Razer Naga Gamer mus, helst som lyse blått..

-

Pokèmon Y

-

GTA V (til PC eller xbox 360)

-


-

Kasseroller og stekepanne med lokk.

-

Sengesett (210) Ikke flanel! Jeg dauer.

-

Ønsker ny 210 dyne også.

-

Ønsker meg også nye vintersko... *drømme*

-

Strømpebukser..

-

Og så kan jeg jo skyte inn at jeg ønsker meg veldig:

Canon EOS 1100D - Mitt kamera driver å tapper seg for strøm på null tid..

Kommer ikke på så mye mer egentlig.





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar