-->

onsdag 12. mars 2014

Argh! Jeg glemmer jo helt av å blogge! 

Men det er nok fordi ett lite tegne oppdrag jeg har fått tar mye av tiden. Men i dag har jeg slappet av litt og tatt meg tid til Keiron og Mikkel. 

Keiron fikk trene og vi har hatt vår hittil beste økt! 30 minutter med fokus på topp! Jeg er imponert og veldig glad! Gutten holder på å lære seg target (ett lite hvitt ark) og mens han greide det fint gikk vi over på å trene noe han er flink til. Han elsker å bukke, sitte, dekk, sittopp og stå øvelsene. Nå er vi kommet så langt at han står når jeg sier han skal det. Vi trente litt på å la godbiten ligge foran han til jeg sa han fikk ta den, og til slutt trodde jeg at jeg mistet han og det flotte fokuset han hadde vist, men så tok han bare den lille tau leken med gummi baller i hver ende. 

Så da fikk jeg han i ligg og trente han på treffsikkerhet, han er veldig vimsete og upresis, men på slutten der greide han å fange de aller fleste kastene, fra liggende stilling. To ganger måtte han hoppe opp i lufta for å nå den, men det ble avansert enda. Han fikk dra med leken hver gang han var flink og slapp leken greit når jeg ba han om det. 

Avsluttet med å gi han en liten godbit haug i bytte for leken som jeg har lagt vekk. Vi avsluttet dermed mens leken var god og med fornøyde miner.

Keiron 7mnd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar