-->

torsdag 23. februar 2012

Intet nett

Ja, for når internett ikke virker så er pappa sin catch phrase dette:
"Åja, så du har intetnett!"

Ja, jeg har vært uten internett i noen få uker, jeg har masse å vise fra Minecraft da, og så vil jeg vel lage ett innlegg om hvor fascinert jeg er blitt av Warcraft III. Og så har Mikkel fått seg kattetunnel og laserpeker. Begge deler stoor suksess. Kommer innlegg om det når kamera er laddet opp.

Men nå er jeg kjempegira, egentlig skulle jeg, Mikkel og min søster dra til pappa i helga å være der borte ei uke, men han er i en periode med mye migrene, så det blir ikke noe av det. Men vi snakka nå litt og jeg klagde på at jeg hadde så mange fiskestykker som er de som er oppe med gjellene på fisken, disse stykkene er min værste skrekk, jeg hater dem, de er ekle og de blir jo aldri ben frie uansett hvor mye man rensker dem, vanligvis så får jeg rene fileter hos pappa, for jeg er bortskjemt. 

Og så sa jeg at jeg var så lei av å spise fisk, kokt, stekt, bakt osv, jeg ønsker at jeg hadde i allefall en foodprosessor så jeg kan lage fiskekaker, eller kjøttkaker også for den del. Pappa sa at om jeg ønsket meg en foodprosessor så trodde han at han skulle sponse en på meg for den er god å ha, og man kan jo raspe både ost og gullrøtter og annet med den også.

Så gikk jeg på nett for å se på priser, han sa at ca 1700,- så får jeg en skikkelig en og så se om jeg fant en man kan lage litt sånne småkaker i også. Og jeg fant jeg fant, til 1500,- en fin en med maaasse tilbehør og jeg kan lage både fiskekaker, og kjøttkake og piske krem, lage majones og til og med smootie/milkshake maker også! Jeg gleder meg som en unge altså! :D Jeg har fått kjøkkenvekt også for det trenger jeg sier pappa. 

Den er en kraftig liten sak og om jeg liker den, så skal pappa kjøpe en selv også :D 

Slenger inn ett bilde av Mikkel jeg tok i dag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar