-->

onsdag 8. februar 2012

Rusted Proto-Drake - WoW

Almera har endelig Rusted Proto-Drake!!! OMG! Jeg er så glad nå! Min druid har den også, men det er jo så knotete på en druid, mye lettere å bruke instant flight form, enn å bruke tid på å få fram en Proto-Drake :p

Jeg gjorde Ulduar 10 mount run i forrige uke, men gruppa faila på Flame Leviathan og fikk ikke den achien. Jeg ble litt nervøs for at hele greia skulle være en diger fail, men heldigvis ble det ikke sånn. Resten av raidet gikk lekende lett, mye fordi jeg har jo gjort dette før, så var det lettere for min del. 

Oooh, vi drepte jo Algalon også! Så jeg fikk Starcaller tittelen også! Jippi :)

 Rusted Proto-Drake!! Odyssius poserte sammen med meg <3
RAWR!!! 

Ody var så flink å heie på meg når jeg gikk Ulduar, han er så grei :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar