-->

fredag 25. mai 2012

Flaks - WoW

Ja, nå hadde jeg flaks.

På Keiron driver jeg å farmer for mounten som dropper i Stonecore. Jeg hadde nettopp drept han en gang, trengte å reparere gearet mitt  så jeg fløy ned i Temple of Earth, når jeg var ferdig bestemte jeg meg for å gå ned å lage meg en skive, for jeg var sulten. 

Jeg brukte altså veldig god tid, og mens jeg var nede, så spawna Aeonaxx, hvordan er det mulig? Så det fra siden av skjermen å slengte meg i sofaen, heldigvis satt Keiron klar på sin Blue Proto-Drake og det var bare å få klampen i bånn og fly! Jeg fløy mot der jeg fant den på Feike,, men der var han ikke. Den var nok snappa opp for lenge siden ja, for jeg var nok nede i 10 minutt, minst!

Men, til venstre, der flyr Aeonaxx rundt i en ring og passa på seg selv og jeg fløy bort som i sakte film...

Som i en drøm nådde jeg fram og så på at Keiron hoppa fra sin proto-drake og over på Aeonaxx, og nå har jeg den, fikk for mye Adrenalin rush til å ta screenshots under kampen, men her er han <3

Keiron på sin splitter nye Phosporescent Stone Drake i Orgrimmar


Jeg har altså hatt flaks, jeg har ikke orka å farme Aeonaxx, jeg har jo som sagt gjort det på Feike, det kan du lese om på gamle bloggen: http://mikkebuu.blogg.no/aeonaxx.html

Lille Zacke er foresten lvl 85 nå, og dermed er Zenedar smekkfull av lvl 85s for min del. Jippi

-Nerde Hanne-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar