-->

søndag 13. mai 2012

"lille" Keiron - WoW

I hele wotlk og cata opp til nå har jeg kjempet hardt. Jeg og Almera.

Almera har bra gear, hun trenger ikke så mye mer for å ha det jeg kan gi henne. Men hun sliter litt i svingene. Keiron derimot, han har kjempedårlig gear, noen få bra epics og han svusher kjapt gjennom alt som om det var smør og enten absorberer han alle slag fra alle kanter, ellers så dukker han.. Og jeg vil rive av meg håret! Hvorfor er ikke Almera sånn? Almera er en paladin, mens Keiron er en Death Knight..  Og jeg må vel innse det, at om jeg vil være Dronninga av solo verden så må jeg være en DK.

Det kjedelige er at jeg vil begynne med alt sammen nå! Men jeg må ha litt mere gear på Keiron først, og kansje nytt våpen, han løper jo rundt med en blå mace. 

Keiron Avant 

Når jeg har mer gear så kan jeg soloe Stonecore normal for å farme mounten der. Prøvde det ut i dag og det er mulig, men jeg har ikke gearet enda, så da kom snille Ody å var super DPS.

Ody spiller ikke så mye nå, for han har eksamner, alle har vel det sånn egentlig, hehe. 

Ody studerer



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar