-->

mandag 6. august 2012

Jeremy shi - WIP

Øver meg jo på mennesker da.


2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg synes du er kjempeflink til å tegne, og jeg bare lurte litt på hvilket tegneprogram du bruker! Selv har jeg paint tool sai og er ganske fornøyd med det, men jeg sliter med skyggelegging. Har du noen gode tips? :) Også lurte jeg også på om du har en deviantART bruker, og hvis du ikke har det burde du skaffe deg en, for du er kjempeflink!

    SvarSlett
  2. Hei Anonym, tusen takk for kompliment, paint tool SAI er morsomt å bruke <3 Selv bruker jeg Photoshop CS5 Extended på den bærbare å desktoppen må nøye seg med Photoshop Elements 10.

    når jeg skyggelegger lager jeg ett layer som jeg kaller "shade", den er mellom color og lineart layer og er satt til Multiply, da velger jeg gråfarger som jeg lager skygger med. På photoshop redigerer jeg til slutt color hue til en fargetone som jeg vil ha, På kama uni foretrekker jeg blåtoner, på Jeremy mener jeg at jeg redigerte den til å være mer grønlig tror jeg? Jeg vet ikke hvordan man redigerer color hue på SAI da jeg ikke har brukt det siden i 2010 og jeg har lært en god del siden da :)

    Jeg har DeviantART ja, linken er: http://missheike.deviantart.com/

    SvarSlett