-->

lørdag 14. januar 2012

Dragon Scimitar!! ARGH!!!!

OMG! Dragon Scimitar!!!!

ENDELIG! Er den min... Man må nemlig gjøre en crazy lang quest, seriøst jeg trodde jeg skulle dø! Den er langt som ett vondt år! Og vanskelig... Havna i ape fengsel hele tiden å 3 gnomer som satt i noen celler satt å liksom kom med vittige kommentarer som ble opphavet til ett par skikkelige øyerykkninger. Løpe inn å ut av ett hus og en hage for at ikke en ape tante skulle se meg å tilkalle ninja aper osv.

Ja, jeg har gjort Monkey Madness questen.. Grunnen er at alle driver å ler av iHeike, altså meg.. Alle som kommer forbi meg stopper seriøst opp og lol'er mot meg :( Jeg ble lei å spurte en av dem hvorfor? 

"Lol your combat lvl 78 and still using a Rune Scimitar!"

Så de ler ene å alene fordi jeg bruker en Rune Scimitar?.. Pfft! Jeg skal vise dem! tenkte jeg, løp til G.E. å kjøpte Dragon Scimitar... WOOHOO!! Kan ikke wielde den pga ikke gjort Monkey Madness... T_T

Så jeg startet.. viste seg at joda, jeg hadde jo alt begynt, den er lang så var glad, viste seg at jeg bare hadde startet questen ved å snakke med kongen...

Men nå er den gjort og jeg kan bruke min Dragon Scimitar! YEAH! Ingen kan le av mitt våpen lengre! MWAHAHAHAHAHA!!!!

B er mitt våpen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar