-->

fredag 13. januar 2012

RuneScape

For mange år siden nå, pleide alle spille RuneScape, jaja, av og til opp igjennom har jeg plukket det opp igjen. Karakteren min heter iHeike, jeg er lei av å ha tall i navnene mine og Heike var seff ikke ledig. Så som alle apple produktene, iHeike it is. Det går nemlig ann å skifte navn og kjønn på karakteren sin. RuneScape har utviklet seg mye over årene, men har beholdt den samme følelsen, det er bare fler ting å finne på nå enn før.

Combat lvl er bare 78, jeg er ganske noobie, og har mest drevet med mining/smithing før. Nå har en venn, som jeg spilte med når jeg var 16, utrolig nok spiller hun også enda, hun gav meg noen fine ting, weehee. Hun gav meg en whip jeg må ha Attack lvl 70 for, så nå skiller jeg attack og slayer samtidig, mens jeg ser på the Simpsons. Kos.

-iHeike-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar