-->

mandag 30. januar 2012

Første glimt av sol lys i år

Jeg så tilfeldigvis igjennom de gjennomsiktige gardinene mine (de er gjennomsiktige i naturlig lys) og hva ser jeg på fjellet??? SOL LYS???? Jeg heiv på meg klær og Mikkel var i selen allerede, heldigvis visste jeg hvor fleksilinen hans var! Vi løp ut, jeg med kamera i ene hånda og katta under den andre armen. Må ha sett rimelig rar ut der jeg små løp det kondisen tillot.

Sol lys over Breilia! Første glimtet i år for min del!
Breilia Skole og litt av molla, Storfjell helt i bakgrunnen der med masten sin. Enda ett stykke før det vil skinne på byggningene.
 Den bittelille mini halv månen var også oppe.
Fotograf hjelperen satt surt og venta mens jeg knipsa.
 Her viser han meg veien hjem...

Jeg gleder meg til sola kommer tilbake ordentlig. Den er i allefall på tur tilbake igjen :) Godt å vite <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar