-->

lørdag 24. mars 2012

Crimson Deathcharger - WoW

Endelig, er den min!

Crimson Deathcharger er en rød versjon av Death Knigthene sine Deathcharger mounts! Og den er såååå pen! Man må gjøre en lang quest line for den i Icrecrown Citadel og jeg har ikke muligheten verken til å kjøpe den fra andre eller å gjøre den selv, men woot, nå når jeg har vært på WoW sammen med Chris så jeg den for 77 000 gull. Tenkte på det, men slo den fra meg, så var det en fyr i går som solgte den billig i trade chat.

Han forlangte 65k, Chris sa jeg skulle by 55k, han sa 60k, Chris sa 58k og fyren sa ja! Jeg sparte 18 000 gull med hjelp fra Chris <3 Og nå har jeg den! Rød DK mount!! Jeg er såå lykkelig og fornøyd! 

Almera sin Crimson Deathcharger! 
Takket være Chris <3 /hug

Ellers så er jeg i full pakking, på onsdag flytter jeg og Mikkel til pappa i Kjøllefjord!

1 kommentar: