-->

mandag 2. april 2012

Warrior til 85 og Frostbitten - WoW

Ja for jeg spiller litt WoW for tiden, levler den lille warrioren min, Llegna, ja den har samme navn som Druid Llegna som er ally, men det er bare til jeg finner ett navn jeg vil ha på Warrioren min, og det skal ikke være Ennah! 

Jeg skulle jo ikke levle mere, men Chris som sa før jul at han var ferdig med WoW, er tilbake og levler druiden sin sammen med meg. Det er så koslig.

Amergin bjørnen og Llegna

Llegna er lvl 84 nå! OMG! Og jeg har oppdaget Arms specc. Haha, den er så morsom, vurderer å gå PvP for alvor med warriorn min jeg.

Llegna - lvl 84

_________________

Og! Almera er ikke glemt! Jeg fant nemlig den siste rare jeg trengte for å gjøre ferdig frostbitten, fant King Krush når jeg fløy rundt med Chris i Sholazar Bashin! Jippi!

Amergin, Almera og den døde King Krush!

2 kommentarer: