-->

tirsdag 19. juni 2012

Ennah

Ennah er den andre druiden min, alliancen. Og av alle mine, er det hun jeg nå får raide med.

Det er jo i orden, folka i guildet er hyggelige og greie og jeg fikk bli med i Dragon Soul med 370 ilvl, det er snillt da. Vi downa Ultraxion og Warmaster Blackhorn. Jeg vant chest tier token, tapte med liten margin på trinketen, det var surt, men da får jeg den neste gang.

I morgen er det reset day på WoW og da får jeg en trinket for Valor pointsa mine og så forhåpentligvis litt mer gear fra LFR og Hour of Twilight, sånn at jeg er litt bedre når jeg skal raide neste gang, gleder meg kjenner jeg.

Ennah er ja, mitt eget navn baklengs, akkurat som warrioren min, Llegna. Faktisk ei jente på spillet som jeg hater som gav meg ideen, Ennah het også Llegna før, men jeg kunne jo ikke ha to Llegna'er, warriorn er så Llegna, så da måtte Alliance druiden bytte. Jeg er fornøyd jeg.

Ennah er for tiden Feral kitty med planer om Resto offspecc, så får vi se hva som skjer. 

Ennah - Aerie Peak EU

Med den nye tier 13 chesten sin :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar