-->

fredag 22. juni 2012

Retri pala - jeg gir snart opp

Almera er Retri for tiden, jaja Holy/Retri da. Men jeg blir ikke helt fortrolig med den, ting går likefort som prot pala...

Jeg driver i de gamle Icecrown instancene for å få Battered Hilt for achivementen The Sword in the Skull. Det går så forferdelig treigt i Heroic mode, tror jeg bare farmer på normal.

Plussen er at jeg får epics som jeg kan Disenchante og selge, er jo litt fattig for tiden så da må det spares. Achievement poengene hennes, ja så er hun nå på 9190, 10 for lite for å nå 9200 da jeg gjorde noen små achies fra midsummer festival som ikke var gjort i fjor, husker jeg rett så spilte jeg ikke WoW under siste midsummer festival i fjor.

Almera i Forge of Souls

Nå har jeg laga kategori for Almera også da, mest for min egen del, så kan jeg lese litt enklere hva jeg har holdt på med siden. Alle mine characters vil få en etterhvert, hihi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar