-->

torsdag 7. juni 2012

Keiron vs Tempest Keep

Grrr, Tempest Keep...

Dette er prosjektet mitt, målet er for Keiron å soloe Tempest Keep.

Det er mulig, og jeg har sett meg grønn på youtube videoer nå, men jeg skal greie det!

Tempest Keep, eller Kael'Thas Sunstrider som siste bossen heter, er det eksakte mål, ehehehe.. Det plagsomme er at Keiron løper igjennom hele raidet som om det var laga av smør, men Kael'Thas er en hard nøtt å knekke. 

Encounteret består av ikke mindre enn 5 eller 6 faser. Jeg vet til dags dato ikke om noen boss med flere faser enn den forbanna blood elfen som gjemmer seg i Tempest Keep, nå er jo ikke jeg en stor raider akkurat så kan være jeg tar feil. 

Jeg har slitt litt med fase 1 og 3 og da hadde jeg stilt meg så inn på det at når jeg endelig fikk til fase 3 så ble jeg så gira og så fikk jeg panikk fordi jeg hadde glemt hva man skulle gjøre når selveste Kael'Thas skal bekjempes *faceplant*

Skikkelig epic phail..

Nå har Keiron fått litt mere DPS gear som er reforget til Crit og i kveld har jeg ikke hatt store problemer med fase 1 og 3. Så jeg har gjort progress, og nå er det Kael'Thas som skal læres inn.

"It is normal to not make it on first try, I spent many hours practising before I got it all right"

Dette sitatet fra en video jeg ser på for å lære litt om hvordan du kan greie dette er en av de tingene som motiverer meg.

Jeg nekter plent og gå i raid group med andre for å drepe Kael'Thas, mounten som dropper er sjelden, og den er så fin, jeg vil heller gå glipp av sjansen enn å risikere å se meg selv rolle lavt og at mounten går til noen andre.. Bare tanken får meg til å grøsse. Nå som jeg har aksptert at DK er den ultimate solo class, så skal jeg greie dette, BETTER LATE THAN NEVER!!!!

Keiron venter på sitt første offer i Tempest Keep

Chris og Ody er heia gjengen min <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar