-->

mandag 23. mars 2015

Endelig kom magebeltet!

Hei hei, ble ikke noe blogging i helga, gjorde ikke noe særlig usedvanlig likevel, var ikke fullt så fint vær heller.

Men uansett, i dag kom pakken fra animail! Der lå maten til Mikkel, en 45 cm oksemuskel-hud ting og magebeltet!

Vi måtte jo så klart teste det ut med en gang, så på med sele (Keiron) og klær (meg) og ut bar det. Jeg hater når det blåser og er kaldt sånn som i dag, men vi måtte jo teste ut hvordan beltet satt. Og guri, akkurat sånn som jeg husker fra når jeg lånte Silje sitt! Deilig å gå, tempoet vårt er mye høyere også for jeg blir skikkelig anpusten! Men ikke noe vondt i verken armer eller rygg. Litt i føttene da, men det er fordi jeg har vært alt for lat siden Silje dro. Det fikser seg nok kjapt uansett.

30 minutt kjapp gange med lite pauser - da har jeg litt gele følelse i beina, deilig følelse egentlig. Og Keiron var storfornøyd, han trekker som en annen slags sledehund og jeg holder på å lære han høyre, venstre, forover og viktigst "vi går videre"

Han er så flink å trekke matmora si på tur :)

Keiron smiler etter endt tur. Han fikk selvfølgelig oksemuskel-hud tingen og slafset hele tingen i seg. Skulle trodd han aldri får mat..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar