-->

onsdag 18. mars 2015

Heisann, ny start

Hei hå - long time no see.

Så det er litt vanskelig å huske på å blogge, det blir veldig slitsomt etterhvert så ja da "glemmer" jeg det. Kjempegøy. For jeg vil jo gjerne blogge. Så nå gjør jeg atter nytt forsøk etter at jeg endret litt på hele utseende til bloggen.

Siden sist når jeg postet noen tegninger har jeg, Mikkel og Keiron vært hos pappa i Kjøllefjord. Hvor jeg greide kunststykket å legge igjen alle de bra bildene på pappa sin data. Snakk om å være smart. Jeg har derfor bare bildene fra kompakt kameraet igjen. 

Det var en litt lengre ferie for å få litt avslapning til meg og guttene rett og slett, og avslappa var vi!

Keiron snorker på stuegulvet hos pappa - Høsten 2014

Mikkel koser seg i godstolen - Høsten 2014

Vi kom hjem uka etter bursdagen min og høsten utløp med ett sabla styr med NAV - heldigvis endte den visa ganske så greit med søknad om uførestønad (kryss fingrene for at den går i boks) og jula kom og gikk med konsultasjon på Keiron.

Så langt i 2015 har vi latt vinteren forbigå og den holder enda ett godt tak i oss, men den slipper nok taket ganske snart nå. 

I midten av Februar kom Silje og hunden hennes Jake på besøk og ble her i nesten 3 uker - noen dager ekstra grunnet Norwegian sin streik. Jeg kjøpte også nytt akvarium på 96 liter og er stor fornøyd, fiskene fikk jeg i høst og koser meg med dem. Jeg har Platy, en guppy og 2 algespisere. 

Nå venter vi på at animail skal sende pakken med Mikkel sin mat og magebelte til meg og Keiron. Det skal vi bruke når vi går turer fordi armene, ryggen og føttene mine orker ikke å holde igjen Keiron sin uendelige trekking. Jeg fikk prøve Silje sitt magebelte og det var en helt annen verden, en verden hvor jeg bare ble anpusten, minimalt vondt i beina og ingenting i armer og rygg. Så vi gleder oss veldig til det kommer å vi får satt i gang. Første mål er laget allerede også. 

Ser fram til å få greid å blogge litt oftere nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar