-->

søndag 4. desember 2011

Darkmoon Fair Island - WoW

Aaah! Darkmoon Fair Island er også her. Det er så mye nytt i patch 4.3! Dette er en patch som er flott for sånne som meg nemlig! Alle raidere som hyler fordi det er lett for noobs å raide nå kan bare holde kjeft, dere har fått flotte patcher helt til nå! 

Anyways, mitt syn på patchen generelt er ikke det dette innlegget handler om, men heller at Darkmoon Fair har fått sin egen zone som er åpen første hele første uke i hver måned! Kjempegøy! Det er mye nytt å gjøre, daily quests, priser, mounter (YAAY!) og pets! (enda mer YAAY!) Og selvfølgelig Achievements også! :)

Jeg oppdaga at det var åpent i går kveld jeg, sein som vanlig. Så var døds trøtt og gjorde bare daily questene så gikk jeg og la meg. Men nå i morgen timene har jeg vært her igjen og kikka. Det er kjempe gøy når man er våken og jeg fant små tigre man kan ri på som svinger fram og bak!

Feike på en liten tiger, den er så søt den hvite her!

Liker du Darkmoon Fair Island? :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar