-->

onsdag 28. desember 2011

Simba figur - glemte minner

Når jeg var liten hadde jeg Løvenes Konge figurer. Jeg fikk dem alle sommeren 1995, disse fikk jeg hos farmor. Alle unntatt Mufasa som jeg fikk hos mamma. Mufasa var favoritten min, Mufasa er for meg den beste Disney karakteren, ingen over, ingen ved siden!

Farmor tapte kampen mot kreften på sensommeren i 1996..

Av forskjellige grunner jeg ikke vil si her, har jeg dem ikke mer. Jeg har snakket med pappa om disse figurene. Jeg har så lyst på de for det er det siste bortsett fra sykkelen som farmor og farfar hjalp meg å kjøpe, som jeg kan huske så var det løvenes konge figurene. Jeg husker også at jeg bare skulle få ett av settene, hvor det ene hadde voksne Simba og det andre hadde Scar, herregud, det var vanskelig å velge, men så fikk jeg det andre settet dagen etter!!! 

Nå har Hannemor oppdaget hvordan man bruker Paypal og ebay. Og slapp av mamma jeg går ikke av skaftet!

Og helga før jul, så hentet jeg pakke fra De Forente Stater, som det så fint heter i Atlas boka mi, på posten.

 Simba, jeg gråt nesten når jeg fikk pakket han ut av esken. Endelig har jakten på disse figurene begynt. 
Dette er Vintage figuren fra 1994, tenk så gammel den er, men den er helt ny. Jeg har en til av denne figuren i esken som jeg skal pakke vekk og bestemme hva jeg gjør seinere. Den andre kom hit med en feiltagelse, og jeg fikk beholde den fra selgeren, det var snilt.

Planen er å litt etter litt kjøpe disse her, så jeg får hele settet til slutt. Det er ikke akkurat de samme figurene jeg fikk, men det er disse figurene og de har enorm verdi for meg. Pappa syns også det er en fin ting å gjøre, det var ikke teit i det hele tatt at jeg vil finne disse lekene, det er jeg så glad for <3

Hvis du har noen av disse figurene og kunne tenkt å selge de, så kontakt meg på mail:
miss-heike@hotmail.com eller legg igjen en kommentar her :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar