-->

lørdag 31. desember 2011

Så er vi i 2012

Ja, nå er vi omsider i 2012.. Jeg går inn i dette året med blandede følelser, da jeg desverre ofte har mareritt om at verden bukker under i 2012, og dermed er redd det. Men takket være støtte fra gode forum venner, har jeg en del knep å roe det med :)

Jeg starter 2012 med en lei forkjølelse. Mikkel tok nyttårsaften med ro, han lå i trappe oppgangen og ventet til jeg kom inn igjen. For jeg og mine søsken sto ute på hverandaen og tok noen bilder.

 Sånn ser det ut før raketten sender ut lysene

 Syns lysene her er så fine.
 Her ser det mest ut som noen har nyst på kamera linsen.. 
 Kveldens favoritt bilde
Siste bilde fra 2011, nå er det 2012 som gjeller.

Mine nyttårsforsetter?
Tja...
-Kun kjøpe Cola på lørdag, mandag om det er helga før jeg får penger-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar