-->

søndag 11. desember 2011

Gjennbruk er gøy!

Ja, det er gøy med gjennbruk! Og det burde man jo være litt opptatt av i dagens samfunn, eller er jeg ute på jordet nå? ... nei? Langt inni skauen? :D Lol det minner meg om den gangen ja sa langt inn i skauen til mamma og pekte på fjellet...

Uansett, så fant jeg endelig min store love blandt chips! Pringles med sourcream & onion! 

Det er en liten en.. og størrelsen er jo.. perfekto til pensel kopper!

Du trenger:
1 pensel (pass på at ikke pus har spist busten)
1 pringles som sett ovenfor
1 serviett og en spruteflaske med Jif Universal
Litt akryl maling, du kan velge fargen selv..
Ett ark som underlag

-Spis opp chipsen i Pringles boksen din, nam nam!
- Rist ut smuler! *riste riste* (Pass på å riste over søppelposen)
- Grip tak i Jif flasken å sprut noen gode dæsjer nedi Pringles boksen.. aaah, lukta av chips blanda med vaskemiddel... 
-Bruk servietten og gni Jif overalt inni boksen så chips lukta forsvinner, pass på å få med eventuelle smuler som holdt fast i boksen hardt nok da du ristet ut alle vennene dens. Ikke vær redd får å sprute litt esktra oppi der med Jiffen.
- Nå kan du sette pringles boksen på arket og ta fram malepensel og maling. Jeg valgte hvit.
-Mal boksen, kommer annpå fargen hvor mange strøk du trenger, det fine med Akryl er at når du har tatt en runde, så er malingen du tok på først, tørr og du kan fint begynne rett på strøk 2.
- La boksen tørke seg ordentlig en stund 
-Stapp boksen med blyanter eller pensler eller hva du nå vil ha i den :)

Pensel kopp :) 

5 kommentarer:

  1. Kjempesmart :)
    Og den ble jo veldig fin :)

    SvarSlett
  2. Så smart :)

    jeg er ikke noe flink til å finne på slike kreative ideer :p

    (Ønsker meg forresten et valg hvor man kan kommentere med navn og nettside).

    SvarSlett
  3. Åj, eeh Hvordan ordner jeg det da? :P For det vil jeg også at det skal være :o Trodde det var sånn automatisk x_x

    SvarSlett
  4. Carina Josefine: Det skal være fikset nå :) Håper jeg, gi gjerne tilbakemelding om det virker :)

    SvarSlett