-->

søndag 18. desember 2011

Litt stille

Hadde tenkt meg å blogge litt oftere, men tja, blir ikke så mye blogging når man er opptatt, hva? I dag er nok ikke formen helt med meg, ble syk i natt og det er da man er glad for å ha en bærbar? Jo, derfor denne jeg har nå ble kjøpt, for når jeg bare hadde den stasjonære så var det så knotete når jeg var dårlig og ville ligge i senga eller i sofaen, men nå som den stasjonære er død, og jeg bare har den bærbare så kan jeg ta den med meg overalt og se på ting hvis jeg er dårlig. Så jeg og den bærbare har bodd på badegulvet i natt, ja også Mikkel da, han var sammen med meg og kosa seg med dorull embalasjen... 

Nærbilde av Mikkel Lure - Oktober 2011

Og så har jeg oppdaga noe nytt, ehehehe, Tonje har da alltid skravla korea til meg? Og så viste hun meg noen sanger og fortalte hvilke som er horrible og hvilke som er BRA.. Og her må jeg jo bare si at hun hadde rett i at de horrible sangene var.. la oss bare si at jeg som er så glad i engelsk hadde lyst til å rive av meg ørene.. o_o it was that bad.. Og på fredag viste hun meg en eh koreansk tv serie. Asia i seg selv er en morsom verdens del, de tørr å sprenge alle grenser som Europa og Nord Amerika helst ikke vil være borti. I asiatiske tegneserier så kan alt skje, og tv seriene er jommen like! Lå å flirte så jeg rulla i senga her. Jeg har aldri sett koreanske tv serier før, er litt hekta nå. Og den var fin å ha i natt på badegulvet.

Mwahahaha, føler en liten obsession er på vei, har allerede sitta og leita bilder. 

You're Beautifull heter serien, desverre for meg så klarer jeg ikke huske navn riktig enda, de er litt vanskeligere å huske enn japanske navn x_x'' Men jeg har da mine favoritter og sånn ^o^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar