-->

fredag 2. desember 2011

Ny start

Ugh, føler at jeg har hoppa mye rundt med dette blogge opplegget... Dette er sammenslåingen av HeikeTegninger og MikkeBuu bloggene. HeikeTegninger var kunn til kunst, og MikkeBuu har ALT annet.

Men det blir litt vanskelig i lengden, så nå samler jeg alt sammen igjen. Og nå har jeg valgt blogspot fordi jeg kunne rivd av meg alt håret mitt fordi blogg.no bare tuller, og ingenting blir som jeg vil ha det osv. Det var en evig kamp, så sjekker jeg litt her og det er ENKELT og tilpasse bloggen sin! JIPPIII!!!

Både Kamaikaze Universe og Slede Hundens Sjel skal opp her, og tegninger, og spilling, hverdag, maling, leire og alt mulig annet som jeg finner for godt å poste.

Håper dere vil følge med, snakkes! ;)

Mikkel kikker opp fra badekaret til mamma <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar