-->

onsdag 28. desember 2011

Mikkel bilder

Jeg fikk KAMERA av mamma og Kurt i julegave!!! TUUUUSEN TAKK!!!! :'D

Og da er det viktig å ta bilder av pusemannen min, siden Kurt truet meg med å leke paparazzi med kameraet på meg hvis jeg tok bilder av han...
Ikke at jeg har noe stort ønske å ta bilder av Kurt da.. Selv om jeg fikk ett stilig ett på julaften med Fish eye effekt xD
 Her ligger Mikkus Cattus på julegavepapiret som var fra Stine
 I favnen til a mor.
 Pene Mikkel Lure - 25 månter gammel <3
 Rufsette når han har blitt kosa :)
 Tar du bilde når æ skal søv???
 Litt sur
 Pene Mikkel
 Æ sleng mæ nedpå her - Å gal i øuan.
 Nu stikk du av!
 Mikkus Cattus med fisheye effekt x'D
 Ligge å slappe av

Mikkel i hylla



 Å på madrassen som jeg og Mikkel sov på i jula.
<3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar